Hatten af for Thise Mejeri

De har forstået hvad forbrugerinvolvering kan indebære, og har aggeret på en massiv reaktion fra deres forbrugere.

Nedenstående tekst er fra deres Facebook-side her i dag:

FORBRUGERMAGT!!!

Smør med Sydesalt genopstår som en fugl Fønix i Thises sortiment.
Vi strækker våben – hejser det hvide flag – og overgiver os.

Presset blev ganske enkelt for stort – presset fra skuffede, fortvivlede og fortørnede forbrugere har overbevist os om, at produktet ikke må og ikke kan dø.

Vi starter produktionen igen og håber på en forrygende relancering, først hos Irma og de danske grossister og senere på foråret hos mange Kvickly’er og SuperBrugser.

Nu håber jeg så også forbrugerne belønner Thise Mejeri for deres lydhørhed, og vælger dette produkt fremfor et langt billigere – produceret i udlandet! Det fortjener de ganske enkelt!

Tjek Thise Mejeris Facebook-side – like dem – og husk at køb dem!

 

Speak Your Mind

*